EMPRESA
****NOVETATS****
MANAGEMENT
INTERNATIONAL
RELACIÓ DE SERVEIS
EQUIPAMENTS
MASIES-TURIS. RURAL
RES. PLURIFAMILIAR
RES. EN FILERA
Vic (1)
Vic (2)
Hostalets Balenyà
Platja d'Aro
Santa Eulàlia Riuprimer (1)
La Garriga
Tona 1
Roda de Ter
St. Feliu Sasserra
Sta. Eulàlia Riuprimer (2)
Sta. Eulàlia Riuprimer (3)
Palamós
Tona 2
Gurb
Tona 4
Calldetenes
RES. UNIFAMILIAR
INDUSTRIAL
URBANISME
COL.LABORACIONS
PUBLICACIONS / R+D+I
LINKS D'INTERÈS
CONTACTE
CONSULTES
ADVERTIMENT LEGAL
 








_CAT

Superfície construïda: 551,96 m2
Data projecte: 2005
Localitat: Urbanització El Soler - Gurb (Barcelona)
Estat: Construïdes.
Descripció projecte: Es dissenyen dues vivendes aparellades en una urbanització a Gurb, a la frontera amb el terme municipal de Vic. Dissenyades per tal de gaudir al màxim de la llum natural i dels espais exteriors, les vivendes són riques en espais intermedis interior-exterior: porxos, terrasses, jardí i, fins i tot, un pati interior, de funció gairebé escultòrica, per tal de dotar de llum natural al cor de la vivenda: l’accés, el rebedor i les zones de pas.

Estèticament s’intenta projectar la idea de protecció que vol oferir la construcció, de línies volgudament horitzontals, amb generosos ràfecs de coberta i plena d’espais en penombra i ombres profundes. Intencionadament la construcció ofereix un aspecte sòlid i robust, alhora que la presència dels porxos com a buits excavats en la massivitat li confereix un aspecte de lleugeresa en determinats punts clau.

_ESP

Superficie construida: 551,96 m2
Fecha proyecto: 2005
Localidad: Urbanización El Soler - Gurb (Barcelona)
Estado: Construidas.
Descripción proyecto:
Se diseñan dos viviendas pareadas en una urbanización en Gurb, en la frontera con el término municipal de Vic. Diseñadas para disfrutar al máximo de la luz natural y los espacios exteriores, las viviendas son ricas en espacios intermedios interior-exterior: porches, terrazas, jardín e, incluso, un patio interior, de función casi escultórica, con el fin de dotar de luz natural al corazón de la vivienda: el acceso, el recibidor y las zonas de paso.

Estéticamente se intenta proyectar la idea de protección que quiere ofrecer la construcción, de líneas intencionadamente horizontales, con generosos aleros de cubierta y llena de espacios en penumbra y sombras profundas. Intencionadamente la construcción ofrece un aspecto sólido y robusto, al tiempo que la presencia de los porches como huecos excavados en la masividad le confiere un aspecto de ligereza en determinados puntos clave.

Top